Online dejting guide

Den ultimata guiden för dig som vill träffa tjejer online

Första smset till en tjej?

Publicerad 2019-02-08 15:15:00 i Dejting online,

Har du precis fått en tjejs mobilnummer och tänker skriva ett första sms? Läs detta först för att lära dig vad du ska skriva när du skickar första smset till en tjej!
 
Hur du förför en tjej med hjälp av sms

Seducing kvinnor är alltid en utmaning, speciellt när ord är dina enda verktyg. I kommunikation spelar kroppsspråk, tonfall och ansiktsuttryck viktiga roller. Med textning överför du inte några av dessa subtila visuella meddelanden. Din uttrycksförmåga och personlighet förkastas till de 160 tecknen som är tillgängliga från din mobiltelefon tangentbord ...

Hur många gånger har du fått sitt nummer och skickat henne ett meddelande men aldrig fått ett svar? Eller ens om hon svarade, efter en stund blev konversationen gammal och du mötte aldrig personligen igen. Det visar bara hur kraftfull textning är! Enkla texter kan avskräcka en tjej från att träffa dig, eller steg för steg påskynda sitt intresse för att lära känna dig bättre
 
Första smset till en tjej är viktigt!

Förförelsespelen blir mer utmanande, men det är definitivt möjligt att toppa hennes intresse om du textar henne korrekt. Det är särskilt viktigt att använda meddelandeutrymmet klokt och förmedla hela meddelandet till henne. Meddelanden kan bryta isen bygga intimitet och positiv spänning mellan henne och dig. Intrigue henne med din personlighet och hon kommer inte att kunna motstå att gå ut med dig!

Nyfiken? Låt mig visa dig några exempel på bra sms att skicka tjejer och förklara varför jag använder dem själv.

Exempel på hur sms som du kan skicka en tjej som du just träffat

Glöm inte att skicka sina enkla och tråkiga meddelanden som: "Vad händer?" "Hur gör du?" Eller "Något nytt?" Om du vill maximera dina chanser till ett svar, försök vara kreativ och kom med något intressant. Tänk på de regler som jag kortfattat förklarar nedan.
 
Första smset till en tjej ska fånga hennes uppmärksamhet

Var originell. Oavsett hur svårt det är att acceptera, är de flesta killar liknande och en het tjej har sannolikt män som förföljer henne hela tiden. Tänk dig att den här tjejen bara kommer in från en lång natt ute och tar av sig hennes skimpiga klänning och äntligen ligger i sängen. Vad tror du händer? Hennes mobiltelefon spränger med meddelanden från alla andra killar som hon nyligen träffat! Mest sannolikt kommer du inte vara den enda som textar henne. Tänk på detta och gör ditt bästa för att vara original.

Första smset till en tjej ska vara kort

Oavsett hur nostalgisk du är för de tider då männen tyckte att det var lämpligt att skriva överdrivet sentimentala missiv till deras oönskat kärlek, de är över. Skriv något som kommer att ta tag i hennes uppmärksamhet, men ingenting för utarbetat, sappy eller desperat behövande. Håll dina meddelanden korta. Vilken tjej vill vara med någon kille som hon uppfattar som inte har något bättre att göra än att spränga en tjejs telefon, han har just träffats? Prata om en högnivåkrypfaktor.

Fokusera på dina riktiga mål

Glöm inte att textning inte är ditt huvudmål. Meddelanden med din mobiltelefon eller någon annan kommunikatör används enbart för att få henne ut på ett datum med dig. Det är allt.

Protokoll i det verkliga livet är värda mer än tusen textmeddelanden. Jag rekommenderar att du försöker träffas med någon tjej, så snart som möjligt, för att undvika att slösa tid på tjejer som bara vill ha text för skojs skull.

Få henne att skratta

Någon en gång berättade för mig, "Om du kan få henne att skratta, kan du få henne att älska dig." Det är inte långt ifrån att vara sant! Kvinnor ser en humoristisk känsla som en av de viktigaste egenskaperna en man kan ha.

När ska du skicka ett sms till en tjej du gillar? Välj rätt tid!

Nu när du redan vet vad du ska skriva henne, uppstår den avgörande frågan:

Justera det till hur ofta hon meddelar dig. Personligen är jag emot att spela spel och vänta en viss tid, men om du ser att hon svarar på dig inom en timme eller några timmar, svara inte på hennes meddelanden omedelbart, som om du bara gjorde något annat än att vänta på henne att skriva ett svar till dig. Om du ser ett meddelande, lägg till 15 minuter innan du svarar. Om du textade henne klockan 16 och hon skrev dig tillbaka klockan 5, svara på henne klockan 18:00 eller 18:15.
 
 
 
 
 

Kommentarer

Postat av: Theresa

Publicerad 2019-05-27 16:48:17

Hej, jag är Theresa Williams Efter att ha varit i relation till Anderson i åratal, bröt han upp med mig, gjorde jag allt för att få tillbaka honom, men allt var förgäves, jag ville ha honom tillbaka så mycket på grund av den kärlek jag har för honom, Jag bad honom med allt, jag gjorde löften men han vägrade. Jag förklarade mitt problem för min vän och hon föreslog att jag hellre skulle kontakta en stavningskastare som kunde hjälpa mig att ställa en stavning för att få honom tillbaka men jag är den typ som aldrig trodde att jag hade stavat, jag hade inget annat val än att prova det, jag mailade stavningskanalen och han sa till mig att det inte var något problem att allt kommer att vara bra innan tre dagar, att min ex kommer tillbaka till mig innan tre dagar, han kastade stavningen och förvånansvärt den andra dagen, det var runt 16:00. Min ex ringde mig, jag blev så förvånad att jag svarade samtalet och allt han sa var att han var så ledsen för allt som hände att han ville att jag skulle återvända till honom, att han älskar mig så mycket. Jag var så glad och gick till honom som var hur vi började leva tillsammans lyckligt igen. Sedan dess har jag lovat att någon jag känner som har ett problem med förhållandet, skulle jag vara till hjälp för en sådan person genom att hänvisa honom eller henne till den enda verkliga och kraftfulla stavningskramen som hjälpt mig med mitt eget problem. Hans email: {[email protected]} du kan maila honom om du behöver hjälp i ditt förhållande eller något annat fall.
1) kärleksspell
2) Lost Love Spells
3) Skilsmässa Spells
4) Äktenskapsstavar
5) Bindande stavar
6) Breakup Spells
7) Dödsstavning
8.) Du vill vara befordrad på ditt kontor
9) vill tillfredsställa din älskare
10) Lotteri
Kontakta den här stora mannen om du har något problem för en bestående lösning
genom {[email protected]}

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Prenumerera och dela