Online dejting guide

Den ultimata guiden för dig som vill träffa tjejer online

Hur man får en tjej att bli intresserad - 5 tips som fungerar!

Publicerad 2019-02-06 10:30:00 i Dejting online,

 Vill du få en tjej intresserad av dig? Använd dessa tips

"Ingen pratar med tjejer i verkligheten längre", sa en vän till mig nyligen. "Det är bara bara saker och saker online."
 
Det uttalandet är så svårt att svälja. Det är förmodligen sant, men paradoxalt eftersom det finns någon som du äntligen vill ha riktiga konversationer med dem personligen. Höger?

Tja, enligt en Pew Research-undersökning har användningen av online-dataprogram mer än tredubblats sedan 2013. Tyvärr går en tredjedel av personerna som träffar någon genom online-dating aldrig faktiskt ut på en date med dem.

En av anledningarna är att det inte finns något ersättare för att faktiskt träffas och pratar med tjejer i den verkliga världen. Låt oss möta det - människor ligger på sina onlineprofiler och det kan vara svårt att bygga sann kemi genom tangentbordet.

Så här är några användbara tips för att prata med tjejer i den verkliga världen och komma förbi "Hej, jag heter ..."
 
Tips 1. - Var patient. Bli sedd.

En av mina allmänna datingregler är att aldrig närma sig en tjej första gången du ser henne. Kvinnor är berömda och uppskattar i allmänhet inte att vara närmade av främlingar.

Hon kanske är den hetaste tjejen du någonsin sett, men var inte i rush för att gå upp och berätta för henne. I stället försöker du få ögonkontakt på avstånd eller stå nära henne utan att vara för oskäligt. Ge henne chansen att kolla in dig.

Känn inte dåligt om hon går bort och inte vara rädd för att gå bort själv. Försök bara att projicera en lugn lugn inställning som tyst säger: "Jag är normal. Jag är självförsäkrad och jag har ingen brådska för att lära känna dig. "
 
Tips 2. - Det är vad du inte säger det är viktigt

Så mycket av att skapa kemi handlar om kroppsspråk och projicerar subtila signaler som sker på en undermedveten nivå. Det du säger är viktigare än någonting som du någonsin kommer att säga till henne.

Innan du uttalar ett enda ord, berätta för dig själv att du har ett fantastiskt liv. Tänk på alla saker du är tacksam för och fokusera på positiva aspekter av din egen personlighet. Det kommer att dyka upp i din hållning och dina ansiktsuttryck. Bygg ditt förtroende.

Placera dina axlar tillbaka. Stå upp högt. Sätt upp hakan och gå rakt. En fältstudie som genomfördes 2016 visade att män som utstrålade en expansiv öppen kroppsställning var 76% mer benägna att få ett datum med en kvinna med nollbekanta.
par bar flirta
Flickor som män som är direkt
 
Tips 3. - Strad inte staketet

Nu är det dags att säga något till den heta tjejen över baren. Det värsta du kan göra är att titta på henne, närma sig henne och bara sväva henne omkring de närmaste 30 minuterna. Kvinnor uppskattar ett direkt och fokuserat tillvägagångssätt. Verkar inte vara osäker. Om du vill prata med henne, gå bara och säg hej.

Lägg inte händerna i fickan och gör inte öppet vänliga anmärkningar som kan förväxlas med enkla småprat. Hon kanske inte vet om du är intresserad av henne romantiskt eller bara väntar på att din vän kommer ut ur toaletten.

Relaterat: Varför tjejer kommer inte att datera dig

Det bästa sättet att göra detta är att ge henne ett komplimang, en komplimang som hon inte kan förvänta sig. En fin tjej kommer att höra att hon har snygga ögon tusen gånger, men hon kanske inte förväntar dig att komplettera hennes skor. "Jag ville bara säga att jag verkligen gillar dina skor. Um-hm.

Jag märkte dem genast så snart du gick i rummet. Är de verkligen bekväma eller gör du bara att gå i klackar ser så lätt ut? "
 
Tips 4. Stanna i fickan

Nu har du en konversation. Fråga frågor. Visa äkta intresse. Jag tycker om att tänka på mina samtal med tjejer som en fotbollsspel. Jag är quarterbacken.

Jag har sagt hej och det är som att vandra bollen. Spelet har börjat. Hennes försvar blitzar mig som galen, men ju längre jag kan stanna i fickan, ju bättre chans jag har för att skapa ett framgångsrikt spel och göra en touchdown.

Kasta inte bollen snabbt (så att säga) genom att bara säga hej, be om hennes nummer och få helvetet ut där. Hon kanske inte ens kommer ihåg dig på morgonen.

Visa henne att du är bekväm att vara bredvid henne. Borsta upp henne försiktigt med handen när du delar ett skratt. Läs försvaret och anpassa. Tog hon ifrån dig eller tog ett steg tillbaka?

Sedan spendera mer tid på att skapa tröst genom att avslöja något om dig själv. "Jag har faktiskt aldrig varit i denna klubb tidigare. Jag brukar gå till festivaler ett par gånger om året. "Höll hon bara huvudet, eller sa hon något som" Åh, verkligen? ".

Utarbeta och sedan få tillbaka till frågorna om hennes intressen. Ju längre du väntar på att få sitt nummer eller ordna ditt nästa möte desto bättre chans kommer du att ha för att skapa ett långvarigt intryck.

En gång stannade jag på en specialaffär tills de slutade prata med en tjej om Keanu Reeves-filmer. Jag låtsade att tiden bara kom ifrån mig, men jag visste vad som hände hela tiden. Vi båda skrattade, och jag frågade om vi kunde fortsätta samtalet någon annan gång.
 
Tips 5. Var ditt bästa själv

Du kan kanske höra att folk säger "Bara vara dig själv." Det är en massa skräp, särskilt om du är blyg, inåtvänd och saknar social erfarenhet. Du kan vara dig själv, men det betyder inte att du inte kan vara din bästa själv.

Du ser, det finns en version av dig som är autentisk, men optimerad med alla dina bästa egenskaper och egenskaper direkt fram. Det är du som du vill projektera när du försöker komma över en enkel hej.

Skryta inte. Var inte en showoff heller. Tänk på dig själv som säljare. Om du sålde en begagnad bil skulle du inte leda en potentiell köpare rätt till den rostskada på undersidan av din bakre fender.

I stället skulle du prata upp den här stora interiören och nyligen renoverade överföringen. Så sätt dina bästa drag fram och behåll dina värsta drag i ryggen.

För mig betyder det att jag pratar om min passion för att skriva och främja läskunnighet i tredje världsländerna. Hitta din gyllene laurel och visa upp den.
Takeaway

Dessa är bara användbara tips och tips för att komma över det första obehagliga ögonblicket närmar sig en tjej du gillar. Online-dating växer exponentiellt och 55 procent av amerikanarna säger att de träffade sin make via internet dating, men så småningom måste du logga ut och skapa kemi i den verkliga världen.

Du gör det genom att vara tålamod, vara direkt och vara säker nog att engagera dig i en lång och meningsfull konversation.

Kom ihåg att fråga massor av öppna frågor och när saker drar på, avslöja helt enkelt något intressant om dig själv.

Bara avslöja inte att du en gång tillbringade tretton timmar rakt på Grand Theft Auto.
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Prenumerera och dela