Online dejting guide

Den ultimata guiden för dig som vill träffa tjejer online

Hur tar man första steget som kille?

Publicerad 2019-02-08 14:58:00 i Dejting online,

Hur tar man första steget som kille? Är det alltid killen som ska ta första steget?

En av mina läsare frågade mig nyligen:

Hur kan vi se till att tjejen gör det första steget och inte tvärtom? Eller hur man får en tjej att förstå att jag vill vara med henne?
 
Du måste ta första steget som kille!
 
Det är vårt jobb att göra det första steget. Inte flickans jobb.

En tjej kommer aldrig att göra det första draget (bara utomordentligt, och om så inte är hon en flicka kommer du att lockas till ...).

Att försöka få en tjej att närma dig är inte vägen att gå. Det är slöseri med tid och hjärnkraft.

Du skulle bara komplicera saker och döda attraktionen mellan dig och henne.

De heta tjejerna du vill ha vill ha en man. Inte en wimp som inte ens kan ta sitt mod i båda händerna.
Det är inte flickans jobb att göra det första draget.

Allvarligt ser du ofta heta tjejer som närmar sig män på gatorna eller i nattklubbar för att förföra dem?

Det händer, men det är oerhört sällsynt (jag pekar på att detta faktum inte inkluderar häktare eller tjejer som vill lura dig).

Och helt uppriktigt, när en tjej gör första steget blir hon mindre attraktiv i mina ögon.

Eftersom en tjej som gör det första steget verkar vara mindre feminin än en tjej som väntar på att en riktig man handlar och närmar sig henne.

Det är så vi har anslutit oss. Och så har det funnits saker i tusentals år.

Vår primära natur har varit oförändrad hela tiden.

hur gör jag det första steget på en tjej Håll ner, vi är fortfarande sexuellt lockade till samma saker:

Män lockas till kvinnlighet.
Kvinnor lockas till maskulinitet.

En kvinna som gör det första steget på en man verkar inte mycket feminin.

På samma sätt ser en kille som väntar på att tjejen gör det första steget inte mycket manligt.

Det är så som det går.

Nu, hur man gör det första draget på en tjej?

Många killar försöker göra det på ett rondellväg ...

Som om de skämdes över deras önskan.

Det är definitivt inte attraktivt.

Några killar planerar att bli vän med flickan först innan de uttrycker sin önskan (om de lyckas).

Men de flesta gånger fungerar det inte.

Och de får mest höra "Låt oss vara vänner".

hur man gör det första steget på en tjej Du måste se till att tjejen känner genast att något händer mellan dig och henne (så tidigt som den första interaktionen).

Du kan få henne att känna att genom din blick, genom din röstsignal, genom ditt ansiktsuttryck ...

Flickan måste känna sig sexuell spänning mellan dig och henne. Hoppas denna guide hjälper dig att förstå hur man tar första steget som kille

Hon måste se dig som en potentiell älskare. Inte som en potentiel bästa vän.
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Postat av: Theresa

Publicerad 2019-05-27 16:49:30

Hej, jag är Theresa Williams Efter att ha varit i relation till Anderson i åratal, bröt han upp med mig, gjorde jag allt för att få tillbaka honom, men allt var förgäves, jag ville ha honom tillbaka så mycket på grund av den kärlek jag har för honom, Jag bad honom med allt, jag gjorde löften men han vägrade. Jag förklarade mitt problem för min vän och hon föreslog att jag hellre skulle kontakta en stavningskastare som kunde hjälpa mig att ställa en stavning för att få honom tillbaka men jag är den typ som aldrig trodde att jag hade stavat, jag hade inget annat val än att prova det, jag mailade stavningskanalen och han sa till mig att det inte var något problem att allt kommer att vara bra innan tre dagar, att min ex kommer tillbaka till mig innan tre dagar, han kastade stavningen och förvånansvärt den andra dagen, det var runt 16:00. Min ex ringde mig, jag blev så förvånad att jag svarade samtalet och allt han sa var att han var så ledsen för allt som hände att han ville att jag skulle återvända till honom, att han älskar mig så mycket. Jag var så glad och gick till honom som var hur vi började leva tillsammans lyckligt igen. Sedan dess har jag lovat att någon jag känner som har ett problem med förhållandet, skulle jag vara till hjälp för en sådan person genom att hänvisa honom eller henne till den enda verkliga och kraftfulla stavningskramen som hjälpt mig med mitt eget problem. Hans email: {[email protected]} du kan maila honom om du behöver hjälp i ditt förhållande eller något annat fall.
1) kärleksspell
2) Lost Love Spells
3) Skilsmässa Spells
4) Äktenskapsstavar
5) Bindande stavar
6) Breakup Spells
7) Dödsstavning
8.) Du vill vara befordrad på ditt kontor
9) vill tillfredsställa din älskare
10) Lotteri
Kontakta den här stora mannen om du har något problem för en bestående lösning
genom {[email protected]}

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Prenumerera och dela