Online dejting guide

Den ultimata guiden för dig som vill träffa tjejer online

Hur visar tjejer intresse? (5 tecken på att en tjej gillar dig)

Publicerad 2019-02-06 13:29:00 i Dejting online,

Tycker hon om dig eller är hon bara snäll? Om du någonsin har frågat dig denna fråga innan du behöver läsa den här artikeln. På Kärlekens konst känner vi till några killar som är stora med kvinnor, men vet fortfarande inte när det är dags att bita på kullen och fråga henne på en date. Medan det inte är så omfattande är det fem ganska tydliga tecken som en tjej tycker om.
 
5 tecken på att en tjej gillar dig

Hon skrattar åt dina skämt
 
Sann historia: Även om kvinnor älskar roliga killar tror de också att killar som de gillar är roliga. Hur som helst, om hon skrattar åt dina skämt, är det ett tydligt tecken på att hon tycker om dig.

Hon frågar om du har en flickvän

Detta är ganska mycket en direkt träff: En tjej som inte är intresserad av dig bryr dig inte om du har en flickvän eller inte. Om hon frågar om din flickvän, är hon in i. En annan variant av detta säger hur konstigt det är att du är singel. Varför är det konstigt? Eftersom du är fantastisk och hon skulle älska att datera någon som dig, det är därför.

Hon håller ögonkontakt

Människor som inte är intresserade av dig gör inte ögonkontakt. De ser någon annanstans - sannolikt runt rummet på jakt efter någon annan att prata med. Å andra sidan, om hon hänger på ditt varje ord, gör hon inte det för att spara dina känslor. Oavsett om det är en medarbetare eller den tjejen på deli, om hon verkligen är med i allt du säger, gärna fortsätt och fråga henne.

Hon har positivt kroppsspråk

När vi säger "positivt kroppsspråk" på The Charm of Charm betyder det i vilken grad någon står inför dig. Människor talar i allmänhet med varandra med sina kroppar vinklade på något sätt. Ju mer en person är vinklad mot dig, desto mer "positiv" är deras kroppsspråk, desto mer intresserade är de i vad du säger och du i allmänhet. När du talar en kvinna och hon nästan alltid vinklas mot dig (eller ännu bättre, står inför dig död på) är det en av de tecken en tjej tycker om dig.

Hon initierar kontakt

Inleder hon kontakt med dig? Igen gör hon inte det för att spara dina känslor. Ett av de enklaste sätten att få någon ut ur ditt liv som du inte vill ha är att sluta kontakta dem. Tänk på det: Det här är något du har gjort minst en gång i ditt liv. Å andra sidan, om någon alltid börjar ta kontakt med dig, det är en av de sanna tecknen som en tjej tycker om dig, och en aning om att du ska fråga henne på det datumet.

Har du fler frågor om att fråga henne eller hur man kan avkoda tecken som en tjej tycker om? Chatta med en av våra representanter. De är här dygnet runt för att svara på dina frågor om dating.
 
Hur visar tjejer intresse?
Tjejer är subtila i hur de visar intresse. Tja, av manliga standarder, hur som helst. Även när kvinnor tror att de är blatant uppenbara är de ganska ofta mycket subtila av manliga standarder.

Att lära sig att se hur flickor visar intresse är en mycket värdefull färdighet för en man, för att det kommer att tillåta honom att arbeta med större säkerhet, han gör det rätta flyget vid rätt tidpunkt och kommer också att tillåta honom att plocka upp takten när en kvinna signalerar hon är redo.

De sista tjejerna jag sov med förvånade mig lite hur snabbt de var redo att komma ihop. De gav mig några tips som förmodligen skulle ha verkade ganska subtila; en vän av mig påpekade att en av tjejerna jag tog hem och sängade ganska snabbt ganska nyligen inte ens verkade vara fruktansvärt intresserad av mig, och att det bara såg ut som om vi hade en bra konversation. Att kunna läsa de signaler de gav mig var den främsta anledningen att jag flyttade så fort med dem som jag gjorde.

 
Blandade meddelanden, oblandade

Förmodligen är en av de mer förvirrande sakerna för män om hur kvinnor visar intresse när kvinnor verkar skicka "blandade budskap" - när de gör något som gör det verkar de är intresserade, gör sedan något som gör att det verkar som om de är vara utmanande eller avskräckt. Det är viktigt att förstå varför detta händer.

Kom ihåg att för kvinnor är besparande ansikte extremt viktigt, oavsett var i världen du är. En kvinnas sociala rykte är knutet till hennes önskvärdhet för män och hennes valhet; Det är lite mer skadligt för kvinnans rykte än att hon ses som att kasta sig på en man som inte tar henne. På grund av detta är kvinnornas ansträngningar att visa män de är intresserade ofta upptagna inom ansträngningar för att verka avskilda eller ointresserade.

Till exempel kan en tjej berätta för en kille, "Wow, vi är så lika", fortsätt sedan att agera distraherad eller titta bort. Killen kan skrapa huvudet och undrar om det betyder att hon tycker om honom eller inte.

Det här är förmodligen det vanligaste sättet att se kvinnor som uttrycker intresse för dig. de kommer att ge dig en ledtråd, sedan spola det under sarkasm eller avskalighet.

Det finns en hemlighet att förstå dessa krypterade meddelanden som kvinnor skickar men - det är som en hemlig dekoderring för kvinnaspråk. Här är det:

Om en kvinna menar att hon är intresserad av dig, bör du acceptera uttalandet som ett intresseintresse och ignorera sarkasm, avskräckhet eller feigned distraktion som bara hennes ansträngningar för att skydda hennes rykte om du inte känner detsamma eller inte tar det åtgärder för att leda henne till en tillfredsställande slutsats.

Med andra ord är det hennes försäkringspolicy. Genom att inte slänga alla sina marker genom att vara helt öppen över hennes intresse, tillåter hon sig lite vinkla för att senare säga: "Åh, jag var inte riktigt intresserad av honom, jag skämtade bara," om saker inte tränar .

Det betyder självklart att dina öron ska stärka ögonblicket, du hör något som innebär att en tjej är intresserad av dig - ta sedan upp takten och börja flytta sakerna framåt så fort som möjligt (men det är självklart att du väntar en ögonblick innan du börjar till handling - du måste alltid ha dina handlingar som dina egna, i motsats till att vara reaktioner på något som tjejen har gjort. Även en liten paus på tre eller fyra sekunder kan ibland vara tillräckligt - bara ge dig en liten stund och var mycket avslappnad, nonchalant och naturlig om saker)
 
Att kapitalisera på tjejer som visar dig intresse

Den främsta anledningen till att jag har haft snabba kontakter med kvinnor idag är att jag får dessa lilla subtila tecken på intresse och jag utnyttjar dem snabbt. Jag flytta inte bara saker framåt med någon tjej (ja, vanligtvis, ändå ... Jag hade en natt i Manila där jag grep ganska mycket varje tjej i arenan för att sitta med mig på en eller annan plats, men då var inte helt nykter den natten); Jag pingar olika tjejer som jag gillar ser ut och flyttar saker framåt med de som svarar varmt.

Flickan jag sovit med snabbt på vårt första datum den andra dagen hade jag inte förväntat mig göra med. Jag trodde att vi skulle gå och ta lite mat på en restaurang. Men hon fick en konstig blick på ansiktet när hon såg mig när jag kom fram till hennes bil, och när vi kom in frågade hon mig om jag ville gå till min plats eller köra runt. Det var en märklig fråga för henne att fråga, bara för att tjejer inte brukar fråga den typen av saker, så jag sa min plats och vi gick upp och trampade på hennes soffa med hennes kropp inför mycket direkt och väldigt öppet mot mig, så jag läste det eftersom hon ville ha snabb intimitet med mig, och jag tog henne snabbt till sängs.

Du måste vara vana att reagera på det här sättet för att intresset kvinnor visar dig; ofta kommer de visa dig bara en gång, kanske två gånger, och aldrig igen. Du får inte andra chanser med lustfulla kvinnor. De kan snabbt bli sårade eller upprörd att du inte ville ha dem när de erbjöd sig för dig och kommer att stänga sig för att skydda sina känslor, stolthet och rykte.

Jag hade en tjej i Seoul, Sydkorea tillbaka i juli som jag förlorade från att inte kapitalisera på det intresse hon visade mig. Hon var en så stor tjej för mig - hon tog mig till sin favoritrestaurang i stan, behandlade mig till middag, gick med mig till en teplats, betalade också teet och erbjöd sig till och med att driva mig tillbaka till lägenheten jag bodde på. Hon frågade mig om min vän skulle vara hemma hos sin lägenhet (det var han inte) - något som skulle vara brutalt blatant för en tjej att säga i vilken kultur som helst, men speciellt en som kan vara så reserverad som Sydkoreas (om du " undrar varför, det finns egentligen bara en anledning att en tjej skulle börja undra om någon annan skulle vara i din lägenhet eller om du skulle vara ensam där). Jag gav henne bara en halv ansträngning för att få henne på övervåningen med mig när vi kom fram till lägenheten men, och det var naturligtvis inte att hon inte kom.

Jag kände mig hemsk när jag kom fram till övervåningen - den här tjejen som själv inte hade haft en älskare sedan hon bröt upp med sin pojkvän för nästan ett år sedan, den här vackra tjejen, som hade varit så upphetsad att träffa mig och hade sagt till alla sina officemates om mig, hade gjort det så tydligt som hon kunde ha att hon ville följa med mig på övervåningen och få mig som sin älskare den natten och jag släppte henne. Jag släppte henne ner efter att hon köpt mig middag på sin favoritrestaurang och köpte mig te på en mycket trevlig liten teplats och visade mig runt i staden och körde mig hem så att jag inte behövde betala taxi eller åka tunnelbanan. Hon flög naturligtvis på det datum vi hade satt upp för nästa helg och returnerade inte någon av mina telefonsamtal eller textmeddelanden, svarade mig inte alls tills jag skickade henne ett e-postmeddelande efter att jag hade lämnat Korea .

Flickan jag sov med denna förra söndagen frågade mig också om jag hade en rumskamrat som vi körde tillbaka till min lägenhet och till och med bekräftade. "Ingen vän i din lägenhet?" Hon dubbelkontrollerade innan vi gick uppför trappan. Jag försäkrade att jag inte släppte henne.

Jag har tagit dessa två regler för mig själv, och jag rekommenderar att du tar dem själv också. De har tjänat mig ganska bra sedan jag antog dem:

Skift växlar och släng din förförelse i overdrive när en tjej ger dig en knuff som innebär att hon gillar dig mycket eller tänker på intimitet. Om en tjej känner hon måste hjälpa dig och släppa tips, är det i grund och botten hennes sätt att säga, "Okej, tillräckligt chit-chat, låt oss gå ner till affärer." Hon är redo, hon har fattat sitt beslut och hon behöver dig att gå saker upp och få det att hända.

Fortsätt hårdare och mer självsäker när du har fått signaler. Jag kan låta något gå om en tjej inte har meddelat mig att hon är intresserad (eller kanske inte, beror på mitt humör, min sexdrivning just nu och hur mycket jag gillar tjejen), men om hon har signaliserat för mig är hon intresserad, jag kommer inte att låta saker glida längre som jag gjorde med den tjejen i Korea (och en hel del andra krossade under hela mitt förflutna ... stackars ensam besvikna kvinnor. Påskyndar alla tjejer som räknade på mig för en underbar natt och jag lät dem ner genom att vara oblivious till deras signaler). Jag kommer att fortsätta att be henne att följa med mig tills hon sagt ingen åtta eller tio eller tolv gånger - som när det gäller flickor som har sagt till dig att de vill att saker ska utvecklas, sker nästan aldrig. Du brukar inte komma åt åtta gånger - de säger ja på två eller tre.
 
Några exempel på saker som en tjej kan göra som borde fungera som en stark signal till dig att hon är intresserad:

    Hon säger att du skulle göra ett bra par, du ser bra ut tillsammans, något sådant
    Hon säger att du är snygg eller sexig
    Hon frågar dig var du bor, speciellt om det kommer på en ovanlig tid i konversationen eller ut ur mitten av ingenstans
    Hon frågar om du bor ensam eller med vänner eller rumskamrater, och speciellt om hon frågar om de är hemma just nu
    Hon fokuserar mer på hennes uppmärksamhet på dig, särskilt om du har varit tyst eller andra tävlar för hennes uppmärksamhet, men hon ägnar fortfarande mycket uppmärksamhet åt dig
    Hon gör något fysiskt suggestivt, som att ta armen och lägga den runt henne eller ta handen och lägga den på henne eller sätta sin hand eller ben på dig
    Hon köper mat eller köper en drink

Och några exempel på saker som en tjej kan göra omedelbart efter en av dessa signaler som du borde bara ignorera direkt:

    Vänd och börja prata med sina vänner
    Krossa ett skämt eller gör ett lammskydd (till exempel "Du är så snygg. Ah, jag tror bara att jag säger det till alla killar jag träffar!")
    Agera distraherad eller avskild börja titta, bryta ögonkontakt, etc.
    Bli tyst
    Få obehagligt (t ex "Jag borde antagligen gå" - sannolikt om hon hoppades att du skulle göra något, då kände du att du inte gjorde det - när det händer, sluta henne och rädda hennes natt!)

Om en tjej visar intresse för dig, gör något som något av ovanstående, ignorera det och fortsätt med henne ändå. Till exempel säger hon, "Du är så snygg. Eller kanske är jag bara full. "
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Prenumerera och dela