Online dejting guide

Den ultimata guiden för dig som vill träffa tjejer online

Lista på bra komplimanger till tjejer (Roliga, fina, gulliga och romantiska)

Publicerad 2019-02-06 14:16:00 i Dejting online,

Här är några tips på bra komplimanger till tjejer
 
Bra komplimanger till tjejer
 
1. Jag lär mig alltid så mycket av dig.

Detta är en bra komplimang eftersom det visar att du värdesätter henne utöver det ytliga.

2. Du har så fina ögon / läppar / tänder / hår.

Ibland är en specifik ytlig komplimang ett effektivt sätt att tala om att du tycker att hon är vacker utan att säga det rakt ut.
 
3. Du är Rolig!

Detta är den perfekta komplimangen att använda naturligt när du skojar runt. Det är subtilt men det fungerar.

4. Du är inte som alla andra.

Gör henne speciell.

5. Du är sexig.

Använd bara den här när stämningen är rätt.

6. Du är bra på det du gör.

Du respekterar hennes talanger.

7. Du ser bra ut idag.

Denna komplimang är perfekt för att lägga till en subtil flirtighet till vardagligt samtal.
 
8. Du har en sådan positiv karisma.

Låt henne veta att hon gör dig lycklig.
 
9. Jag gillar din stil.

Detta kan referera till hennes allmänna uppfattning eller hennes stilistiska val.
 
10. Ditt hår ser fantastiskt ut.

Kvinnor älskar när du märker en bra hårdag.

11. Det är något speciellt med dig

Denna rad är mystisk. Se bara till att du har en uppföljning om hon behöver veta vad det är.

12. Hur blev jag så lycklig !? (att ha dig i mitt liv)

Den här är ett roligt sätt att låta den speciella personen i ditt liv veta att hon uppskattas.

13. Ingen gör mig lyckligare än dig.

Detta är en av de bästa komplimangerna för tjejer eftersom det har ett enormt djup.

 
Fina komplimanger till tjejer
 
1.Jag kan se så mycket värme i dina ögon.

2. Jag älskar ditt leende.

3. Du är mitt allt

4. Jag kunde lyssna på dig i timmar

5. Du ser snyggare ut än en bild

6. Jag tycker du är perfekt precis som du är
 
Roliga komplimanger till tjejer
 
1. Jag behöver ditt namn och nummer för försäkringsändamål.

[Varför?]

Jag föll precis och skadade mig när jag såg dig!

2. Om jag fick en krona för varje tjej jag någonsin hade sett som var så vacker som du är, skulle jag ha ... 50 öre.

3. Min nästa drink får du bjuda på!

[Varför?]

Jag såg dig och tappade mina.

4. Du är så fantastisk att jag glömde min pick up line.

5. Kan du fixa min mobiltelefon?

[Vad är fel med det?]

Av någon anledning är ditt nummer inte i det.

6. Jag tror att du kanske har något i ditt öga. Åh, vänta, det är bara en glimt ...

7. Jag är mycket kortare än detta i verkligheten men jag sitter bara på min faktura.

8. Jag har tappat mitt telefonnummer. Kan jag bara få ditt?

9. Jag ska göra en deal med dig

[Vad?]

Jag ska ge dig en kyss och om du inte gillar den, du kan returnera den.

10. Det är något fel på min säng.

[Vad?]

Du är inte i den.

11. Låt oss namnge dina ben Thanksgiving och jul och jag besöker mellan helgdagarna.

12. Har du någonsin arresterats?

[Nej.]

Verkligen? Det måste vara olagligt att se så bra ut.

13. Har du någonsin varit i Antarktis?

[Nej]

Inte jag heller! Vi har så mycket gemensamt!
 
Gulliga komplimanger till tjejer
 
Ditt sinne är lika sexig som din skönhet.
Jag saknar ditt leende.
Du är en fantastisk vän.
Jag kan inte tro att jag hittade någon som dig.
Jag blir upphetsad varje gång jag ser dig.
Jag älskar att få dig att skratta.
Du är min bästa vän.
Jag har alltid din rygg.
Jag älskar varje tum av dig - även tårna.
Du har en sexig personlighet.
Du är min drottning.
Jag saknar dig även när du inte har lämnat än.
Jag har tur att vara med dig.
Du vet alltid hur man får mig att känna mig som hemma.
Jag kan helt vara mig själv med dig
Jag älskar din stil.
Jag älskar när du tar hand om mig, nu är det din tur.
Du fyller allt jag någonsin har velat ha i en kvinna.
Du ser vacker ut även när du inte försöker.
Du får mig att vara min bästa för att du förtjänar det bästa.
Du är även sexig när du är bossig.
Ju mer jag lär dig om dig desto mer faller jag.
Du är ännu vackrare på morgonen.
Jag älskar att prata med dig.
Jag skulle inte ha något emot att bli gammal och fet med dig.
Dina läppar ser alltid kissbara ut.
Jag kunde kyssa dig för alltid.
Jag kunde ha sex med dig för alltid.
Du är en stor kyssare.
Du är bäst att krama.
 
Romantiska komplimanger till tjejer
 
Om varje regndroppe skulle vara en av dina leenden önskar jag att det regnar tungt hela tiden, så att det inte finns utrymme för olycka i ditt liv.
    
Om du höll upp 11 rosor framför spegeln, skulle du titta på 12 av de vackraste sakerna i världen.
   
Jag började be några veckor innan jag träffade dig, jag känner att mina böner har besvarats.
    
För varje steg som du tar i ditt liv, kom ihåg, jag är precis bakom dig, alltid där med dig.
    
Du har varit en källa till styrka och stöd för mig. Jag är glad att du är en del av mitt liv.
    
Du känner mig så bra, inuti ute. Din djupa acceptans av mig är det jag älskar mest om dig.

Jag är fylld av tacksamhet för de tider vi har spenderat tillsammans.
    
Jag är evigt bunden till dig med bindningar av kärlek, vänskap och samhörighet.
    
Om en plus en är lika med två, då skulle du och du motsvara ett nummer som är nytt.
    
Jag önskar att jag hade glasögon så att jag kunde se dig med fyra ögon.
   
Du får mig att le så lätt. Kan du vara där för att göra det för alltid?
  
Jag skickade en ängel att titta över dig på natten. Ängeln kom tillbaka en minut senare och jag frågade
det varför. Det berättade för mig: "Änglar tittar inte på andra änglar."
    
Det sätt du hanterade den utmanande situationen är beundran. Jag är stolt över din kära.
    
Jag kommer att gå med dig sida vid sida med endast ett villkor: göm dina vingar varje gång vi går tillsammans eftersom hela världen kan veta att du är min ängel!
    
Om jag hade en öre varje gång jag tänkte på dig, skulle jag fortfarande sakna dig, men jag skulle åtminstone vara rik!
    
Efter att ha träffat dig i år vet jag vad jag skulle fråga från julen den här julen.
    
Jag är inte säker på vad livet skulle kunna ge dig. Jag är inte säker på om drömmar blir sanna. Jag är inte säker på vad kärlek kan göra. Men jag är säker på en sak. Jag älskar dig.
    
Om jag kunde nå upp och hålla en stjärna för varje gång du har låt mig le, skulle hela kvällshimlen ligga i handflatan.
    
Jag älskar tre saker, solen, månen och dig. Solen för en dag, månen för en natt och du för alltid.
    
Jag fick min grammatik korrekt idag. Jag stod alltid inför problem i nuvarande, förflutna och framtida tider. Jag älskade dig. Jag älskar dig. Jag kommer älska dig för evigt.
    
Att älska är en sak, att vara älskad är en annan, men att älska av den du älskar är allting.
 

 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Prenumerera och dela