Online dejting guide

Den ultimata guiden för dig som vill träffa tjejer online

Tecken på att hon inte är intresserad

Publicerad 2019-02-08 14:52:00 i Dejting online,

Tjej som inte är intresserad
Ibland kan det vara svårt att veta om en tjej är intresserad eller inte. Vissa tjejer kan vara blyga och har svårt att visa intresse men det finns några tecken som man bör se upp med.
 
Här är några vanliga och säkra tecken på att hon inte är intresserad
 
1. Hon flagnar ständigt på planer
 
Inte varje annullering av planer innebär att din förälskelse inte är i dig. Alla behöver ibland borgen på arrangemang på grund av sjukdom eller en frånvarande dubbelbokning, och om din förälskelse har bett att regna-checka bara en eller två gånger, så stämmer det förmodligen inte för förhållandet. Men om hon ständigt flundar på dig, särskilt sista minuten, är det här ett ganska starkt tecken på att hon inte är intresserad.

"Jag går för att flytta när jag har kommit överens om en date som jag inte riktigt vill säga är att jag har kommit ner med någonting sista minuten", berättade Fiona, 27, till AskMen. "Det är lättare än att säga att jag har förändrat mig eftersom du inte kan argumentera med att någon är sjuk. I grund och botten skulle jag använda samma ursäkt för att jag skulle komma ur en dag som jag inte riktigt ville dyka upp som jag skulle undvika att gå på jobbet på en hungover måndag. "

Om du verkligen tror att hon fortfarande kan tycka om dig och är verkligen sjuk eller upptagen, lämna planeringen av nästa datum upp till henne. Om hon aldrig föreslår en annan utflykt med dig, det är ett tydligt tecken på att hon inte är i dig, och det är dags att fortsätta.

2. Hon håller på att förstärka att du bara är vänner

Ett annat sätt en kvinna kan signalera att hon inte är intresserad av att träffa du är genom att förstärka att förhållandet är strängt platoniskt. Om hon ständigt betonar att det är så trevligt att ha dig som vän eller uttryckligen introducera dig som "min vän, ditt namn", så försöker hon säga något till dig, nämligen att du inte är hennes pojkvän och aldrig kommer att bli .

Även om detta kan sticka, var försiktig med hur du svarar på det. Det är viktigt att du inte kastar en tantrum om att bli satt i "vänzonen": Vänskap är ju en dyr gåva, och du borde vara tacksam att hon erbjuder dig så mycket. Att insistera på att hon är skyldig dig något mer än vänskap är ren rättighet, och får landa dig utan relation till henne alls.

Om du inte tror att du kan hantera att bara vara vänner med din förälskelse, då ska du göra en ren paus istället för att dröja i bakgrunden, hoppas hon kommer att ändra sig. Detta kommer bara att leda till vrede när hon så småningom går vidare till ett annat förhållande, så antingen vänligt acceptera vänskapen eller fortsätt helt.

3. Hon undviker fysisk kontakt

Ett nyckel tecken på att två personer är romantiskt involverade ständigt rörande: Händer varandra på benen, gräver ryggar på armarna eller till och med lekfullt träffar varandra. Om din förälskelse inte gör något av dessa saker, och om hennes kroppsspråk är stift och otillåtet, så visar hon dig förmodligen subliminalt att hon inte är intresserad av dig.

"Jag hade varit på vad jag trodde var en riktigt bra date", förklarar Val, 30. "Vi var i bilen i slutet och jag sa till henne att jag ville kyssa henne hela natten och snälla lutade in, förväntade mig att tiden var rätt och det var det perfekta slutet på datumet. Hon tog sig av och sa till mig att hon ville bara gå hem. Jag kunde inte tro hur illa jag skulle läsa läget, men det bekräftade det säkert. "

Det här är definitivt ett område där du inte vill tvinga saker - oönskade fysiska kontakter är skrämmande, invasiv och potentiellt brottslig - så lämna bollen i hennes domstol på den här. Om hon vill inleda fysisk kontakt kan hon, men om du har sett varandra ett tag och hon inte bara är nervös eller besvärlig, är hennes frånvaro förmodligen ett tecken på att hon inte är intresserad

4. Hennes svar på dina texter är trubbiga och täta

Om du har fått din 11: e "k" eller "yup" -text i rad från henne är chansen att hon inte återger dina känslor. Om hon var, skulle motsatsen vara sant: hon skulle ständigt uppdatera dig på vardagliga detaljer om hennes dag eller ledig skvaller som knappast involverar dig. När du krossar på någon, brukar du skriva dem oavbrutet, så om det finns tumbleweeds i din meddelandemapp eller svarar med minsta minsta svar är det inte ett gott tecken.

"Jag skulle säga att # 1-sättet som jag vet att en tjej förlorar intresse är att hon faller ut ur vanliga kommunikationsmönster: att vara mer tuff med texter och samtal, vara långsam eller alltför snabb att svara eller helt enkelt bryta ditt etablerade kommunikationsflöde, "Moses, 42, sa. "Också om du är nyfiken på dig och ditt liv och bara ger en känsla av" Jag är inte intresserad av att lära dig mer "är en giveaway."

Återigen är det här en bra situation att lämna saker till henne. Om konversationen dör helt och hållet som ett resultat vet du säkert att du inte var hennes Prince Charming.

9. Hon berättar dig, direkt och i ord, att hon inte är intresserad
 
Ett väldigt bra tecken på att hon inte är intresserad är att hon säger att hon inte är intresserad.

Den här är ungefär lika enkel som den får: om hon har sagt att hon inte är intresserad av dig, behöver du inte fortsätta analysera hennes beteende eller leta efter tecken på att hon kanske inte menade vad hon sa .

Hon kan visseligen vara intresserad fast hon inte vill avslöja det
 
 
 
 
 

Kommentarer

Postat av: Theresa

Publicerad 2019-05-27 16:49:58

Hej, jag är Theresa Williams Efter att ha varit i relation till Anderson i åratal, bröt han upp med mig, gjorde jag allt för att få tillbaka honom, men allt var förgäves, jag ville ha honom tillbaka så mycket på grund av den kärlek jag har för honom, Jag bad honom med allt, jag gjorde löften men han vägrade. Jag förklarade mitt problem för min vän och hon föreslog att jag hellre skulle kontakta en stavningskastare som kunde hjälpa mig att ställa en stavning för att få honom tillbaka men jag är den typ som aldrig trodde att jag hade stavat, jag hade inget annat val än att prova det, jag mailade stavningskanalen och han sa till mig att det inte var något problem att allt kommer att vara bra innan tre dagar, att min ex kommer tillbaka till mig innan tre dagar, han kastade stavningen och förvånansvärt den andra dagen, det var runt 16:00. Min ex ringde mig, jag blev så förvånad att jag svarade samtalet och allt han sa var att han var så ledsen för allt som hände att han ville att jag skulle återvända till honom, att han älskar mig så mycket. Jag var så glad och gick till honom som var hur vi började leva tillsammans lyckligt igen. Sedan dess har jag lovat att någon jag känner som har ett problem med förhållandet, skulle jag vara till hjälp för en sådan person genom att hänvisa honom eller henne till den enda verkliga och kraftfulla stavningskramen som hjälpt mig med mitt eget problem. Hans email: {[email protected]} du kan maila honom om du behöver hjälp i ditt förhållande eller något annat fall.
1) kärleksspell
2) Lost Love Spells
3) Skilsmässa Spells
4) Äktenskapsstavar
5) Bindande stavar
6) Breakup Spells
7) Dödsstavning
8.) Du vill vara befordrad på ditt kontor
9) vill tillfredsställa din älskare
10) Lotteri
Kontakta den här stora mannen om du har något problem för en bestående lösning
genom {[email protected]}

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Prenumerera och dela