Online dejting guide

Den ultimata guiden för dig som vill träffa tjejer online

Tjej svarar inte efter dejt?

Publicerad 2019-02-08 15:07:00 i Dejting online,

Det finns två anledningar till varför en tjej inte svarar efter en dejt och ingen av dessa är särskilt roliga.
 
Hon är inte intresserad och vill inte träffas igen
 
I så fall kan du teoretiskt kämpa för relationen. Oddsen är dock att din uthållighet bara kommer att skapa en större kloak mellan de två av dig, vilket blir surt till oåterkallelig.
 
Hon spelar ett spel
 
"Vänta 48 + timmar på svar" eller "svara inte förrän han har gjort fyra kontakter" råd finns där ute. Du hittar den på bokhylla över landet intill Neill Strauss "The Game" och det är lika idiotiskt som den boken.

Det har hänt mig att en tjej inte svarat efter en dejt

Vad hände? Jag kunde inte tro det. Jag kände mig faktiskt som en beta i några dagar och undrade och besatt över vad som kunde ha hänt för att hon inte skulle svara på min text, särskilt efter ett så trevligt första datum.

Då insåg jag en sak. INGET när det gäller kvinnor är det säkert. Det finns många anledningar att hon kanske inte har svarat. Kanske hade hon en pojkvän och träffade mig bara för att se vad som var där ute. Kanske var hon uttråkad och ville ha en gratis drink den kvällen. Kanske knäckte hennes vänner mig genom att säga negativa saker, kanske mötte hon en annan kille nästa dag som hon gillade ännu mer. Min poäng är att det kan vara en miljon skäl varför hon aldrig svarade. Också en tumregel är ju vackrare flickan är desto mer chans skulle hon aldrig svara på dig efter ett första dejt på grund av alla hennes höga krav och den ständiga rotationen hos killar som försöker få chansen med henne. I stället för att gå igenom den torturösa tankecykeln på varför en tjej inte svarade på dig efter ett trevligt första dejt gjorde jag några regler för mig själv.
 
Saker du kan göra för att en tjej ska svara efter en dejt

Bestäm om det här är en tjej du vill vilja dejta och eventuellt komma in i ett mini eller seriöst förhållande med. Om ditt svar är ja då:


  •     Tryck inte för hårt fysiskt på första dagen. Du måste hålla handen och se till att kyssa henne (i några sekunder ENDAST och ingen tunga) under mitten av dejten och en gång till i slutet av natten när du släpper henne. (Gå aldrig förbi några sekunder och du måste vara den första att dra bort från kyssen. Du vill bli respektfull och lämna henne som vill ha mer ... ..och hon kommer att bevilja sig när hon ger dig ett andra datum
  •     Ta aldrig bort med din röra. Du måste hålla handen eller lägga armen runt hennes midja när du sitter bredvid varandra eller går. Du kan vila din hand precis ovanför hennes röv (gränsen bakom ryggen och början av hennes röv) medan du kramar eller kysser henne, men se till att du aldrig börjar gnugga eller ta tag i dig. Bara vila din hand där i några sekunder. Börja aldrig med att ta tag i privatpersoner eller skada henne för aggressivt eller riskera att skrämma henne eller ge henne intrycket att allt du vill ha är sex som du inte vill göra eftersom du vill datera den här tjejen och få ett andra datum.
  •     Berätta för henne i slutet av natten (när du släppte henne bort) att du hade kul och skulle vilja se henne igen. (och sedan mäta vad hennes svar är och om hon verkar intresserad av att träffa dig igen). Du behöver inte ge henne en datum och tid, det skulle göras när du textar henne. Poäng är att du vill att hon ska veta din intresserad av att träffa henne igen så hon kommer inte att tro att du inte är intresserad av henne.
  •     Det här kan vara lite knepigt. Vänta inte 2 eller 3 dagar innan du kontaktar henne. (om hon verkar som den typ av tjej som inte spelar spel) säger jag att du kan skriva henne inom 24 timmar från det första datumet med något enkelt som att ta upp ett roligt eller spännande ögonblick under första dagen så att du kan få henne till Tänk på det roliga datumet hon hade med dig och håll dig frisk i hennes minne. Det visar också att du tänker på henne utan att du ser alltför trångt ut, men viktigare visar det sig att du inte följer 2 eller 3 dagars kontaktregeln. Jag förlorade några tjejer eftersom jag väntade 2 eller 3 dagar innan de textades. De kom till slutsatsen att jag antingen spelade spel eller var aldrig riktigt intresserad och sedan avskuren mig. Som sagt, är denna regel en knepig. Använd din bästa bedömning om vilken typ av tjej du tycker är hon men om du verkligen är intresserad av den här tjejen, säger jag henne inom 24 timmar eller en hel dag. Det är bättre att låta henne veta din intresserade och förlora henne genom att inte texta henne i god tid. Om hon verkligen är intresserad av dig, kommer hon att vara mer än glad att höra från dig.
  •     Kom upp med en rolig idé för ett andra datum och håll det enkelt genom att bjuda in henne att gå med dig. Nu behöver du bara vänta på hennes svar.

Försök att ha så roligt som möjligt på dejten så ökar chansen att hon svarar på ditt sms eller när du ringer. Hon gick ju med på tt gå på dejt så hon borde ju ha varit intresserad från början och anledningen att hon inte svarar efter dejten är för att något gick fel.
 
Om hon inte svarar på din text för ett andra datum efter att du spelat korten rätt (som stegen jag nämnde ovan) ligger felet inte i dig, men felet är i henne. Du gjorde allt som en kille som är intresserad av att träffa en tjej skulle göra, och nu behöver du inte oroa dig och börja besätta om du störde eller inte. Bara flytta till nästa tjej med INGEN REGRETS. Det är inget värre än att känna ånger när du kände att du förstörde dina chanser med en tjej genom att göra något dumt.
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Postat av: theresa

Publicerad 2019-04-25 10:57:10

Hej, jag är Theresa Williams Efter att ha varit i relation till Anderson i åratal bröt han upp med mig, gjorde jag allt för att få tillbaka honom, men allt var förgäves, jag ville ha honom tillbaka så mycket på grund av den kärlek jag har för honom, Jag bad honom med allt, jag gjorde löften men han vägrade. Jag förklarade mitt problem för min vän och hon föreslog att jag hellre skulle kontakta en stavningskastare som kunde hjälpa mig att ställa en stavning för att få honom tillbaka men jag är den typ som aldrig trodde att jag hade stavat, jag hade inget annat val än att prova det, jag mailade stavningskanalen och han sa till mig att det inte var något problem att allt kommer att vara bra innan tre dagar, att min ex kommer tillbaka till mig innan tre dagar, han kastade stavningen och förvånansvärt den andra dagen, det var runt 16:00. Min ex ringde mig, jag blev så förvånad att jag svarade samtalet och allt han sa var att han var så ledsen för allt som hände att han ville att jag skulle återvända till honom, att han älskar mig så mycket. Jag var så glad och gick till honom som var hur vi började leva tillsammans lyckligt igen. Sedan dess har jag lovat att någon jag känner som har ett problem med förhållandet, skulle jag vara till hjälp för en sådan person genom att hänvisa honom eller henne till den enda verkliga och kraftfulla stavningskramen som hjälpt mig med mitt eget problem. Hans email: {[email protected]} du kan maila honom om du behöver hjälp i ditt förhållande eller något annat fall.
1) kärleksspell
2) Lost Love Spells
3) Skilsmässa Spells
4) Äktenskapsstavar
5) Bindande stavar
6) Breakup Spells
7) Förbanna en förälskad älskare.
8.) Du vill vara befordrad på ditt kontor
9) vill tillfredsställa din älskare
10) Lotteri
Kontakta den här stora mannen om du har något problem för en bestående lösning
genom {[email protected]}

Postat av: Mikele

Publicerad 2019-12-14 15:10:19

Hej
Jag är kille som söker efter en tjej

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Prenumerera och dela